Minu arvates üks viimase aja paremaid mälumänge. Olles olnud nii korraldajete ,kui ka mängijate pool, arvan ,et asi on tasemel.Mängides esimest korda olen meeldivalt üllatanud-tänud
polt kirjutas:Ma tahaksin et keegi seletaks mulle lahti mõiste loominguline mälumäng?
Väga kohe tahan. Ma enda teada tegelen ka mälumänguküsimusi tehes pidevalt loominguga aga ma ei loo seda enam mängu ajal mängukohas.seal ma taasesitan loomingut. Tahaks siis nüüd kuulda mis muudab Kuboniirid loominguliseks.Tänan!
Krt! Ma pole selle peale tulnudki,et käsitleda kuboniire hoopis estraadietendusena mälumängu vormis. Eks augustis proovin siis uuest küljest lähenemist!
Hei, polt, arvan, et loominguliseks mälumänguks saab pidada õige vastuse väljatuletamist mälumängul. Kasutades pidepunkte, loob mälur vastuse küsimusele. Kui keegi oskab loomingulist mälumängu muud moodi defineerida, andku aga siin teada, milline definitsioon te meelest õige on.
Suur tänu tänase Vändra kilva eest! Eriti tegi rinna rõõmsaks see, et esmakordselt alustasin üksikmängu 10 punktiga 10-st, jagades mõneks ajaks esikohta koos Jevgeni ja Kunduga. Juhtus küll nii, et sain punkte 0-ist 10-ni. Lauda jäi ainult 2 silma. Jagasin 11.-12. kohta Kasesaluga, enda mäletamist mööda lasksin tal enne mind auhinna valida.
Kes teab, mis aastal toimunud "Vändra karust" võttis osa suurim arv mälureid ja kui palju siis mängijaid oli? Igatahes nüüd (2006) oli neid tervelt 39.
Esikoht Margus Maistele 59 silmaga, teise-kolmanda said kahasse Lembit Ainsoo ja Leino Pahtma 55 silmaga. Kõiki järgmisi kohti ei mäleta, Lombist said jagu nt. veel Jevgeni Nurmla ja vist ka Arvo Kreegipuu. Ma siiski täpsustan, et Lomp ja Andres Kasesalu pidid leppima 11.-12. koha jagamisega, mistõttu mõlemale tuleb 79 kohapunkti. Neist tahapoole jäänutest võiks välja tuua Igor Habali, Veiko Tontsi, Rein Hiobi ja Tõnu Talve.