Varia
Foorumi reeglid
Alates 30. märtsist on foorumisse Mnemomaratoni tarbeks ehitatud punktisüsteem. Selle eesmärk pole tekitada konkurentsi, vaid lihtsalt pakkuda lisavõimalust mängumõnule. Punktide lisamine seisneb mälumängurite südametunnistusel, kuna igaühel on võimalik teise mängija punkte muuta. Seetõttu jääme lootma, et Te ei kuritarvita seda süsteemi.
Postituse kõrval on alati näha vastaja kasutajanime. Iga õige vastuse eest saab 2 punkti - pooliku vastuse eest 1 punkt. Vastajale punkti(de) lisamiseks vajutada nupule [Mod.] ning seejärel sisestada kasutaja uus punktide arv - kui kasutajal on 14 punkti, tuleb sisestada "16" jne.
Alates 30. märtsist on foorumisse Mnemomaratoni tarbeks ehitatud punktisüsteem. Selle eesmärk pole tekitada konkurentsi, vaid lihtsalt pakkuda lisavõimalust mängumõnule. Punktide lisamine seisneb mälumängurite südametunnistusel, kuna igaühel on võimalik teise mängija punkte muuta. Seetõttu jääme lootma, et Te ei kuritarvita seda süsteemi.
Postituse kõrval on alati näha vastaja kasutajanime. Iga õige vastuse eest saab 2 punkti - pooliku vastuse eest 1 punkt. Vastajale punkti(de) lisamiseks vajutada nupule [Mod.] ning seejärel sisestada kasutaja uus punktide arv - kui kasutajal on 14 punkti, tuleb sisestada "16" jne.
Oltcit on ka üks õige. Auto ja tehase nimi oli seesama, ja tähendas Olti linnas toodetud Citroeni koopiat Praegu nad nikerdavad seal Rumeenias ikka vanu Daewoosid teha, Ticosid jm, aga GM ei luba neid ekspordiks müüa. Nii et suht vilets seis.
Teine ei ole ei Tatra, Yugo, Nysa ega Zuk, ehkki õiget riiki on juba tabatud.
Teine ei ole ei Tatra, Yugo, Nysa ega Zuk, ehkki õiget riiki on juba tabatud.
jah, õige. Fabryka Samochodów Osobowych, lühend FSO - tehas, kes tootis Poolas Fiatte. Ja kui makaronide litsents otsa sai, ei pannud nad sugugi vooluliine seisma, vaid nimetasid auto ümber FSO-1500-ks.
Nüüd on nad samuti hädas nagu Oltcit, sest GM neid koos muu Daewoo pankrotivaraga ei tahtnud. Teevad samuti põlve otsas vanu Daewoosid, millel isegi Poolas enam erilist minekut pole. Ja koostööd Ukraina sapakatehasega. Kuigi mulle GM halastas neile ja alustas siiski ülesostmisläbirääkimisi, seega tulevik pisut helgem kui Oltcitil.
Genosse või Cadman - kummal kiiremini küsimus tuleb
Nüüd on nad samuti hädas nagu Oltcit, sest GM neid koos muu Daewoo pankrotivaraga ei tahtnud. Teevad samuti põlve otsas vanu Daewoosid, millel isegi Poolas enam erilist minekut pole. Ja koostööd Ukraina sapakatehasega. Kuigi mulle GM halastas neile ja alustas siiski ülesostmisläbirääkimisi, seega tulevik pisut helgem kui Oltcitil.
Genosse või Cadman - kummal kiiremini küsimus tuleb