Teadus, tehnika
Foorumi reeglid
Alates 30. märtsist on foorumisse Mnemomaratoni tarbeks ehitatud punktisüsteem. Selle eesmärk pole tekitada konkurentsi, vaid lihtsalt pakkuda lisavõimalust mängumõnule. Punktide lisamine seisneb mälumängurite südametunnistusel, kuna igaühel on võimalik teise mängija punkte muuta. Seetõttu jääme lootma, et Te ei kuritarvita seda süsteemi.
Postituse kõrval on alati näha vastaja kasutajanime. Iga õige vastuse eest saab 2 punkti - pooliku vastuse eest 1 punkt. Vastajale punkti(de) lisamiseks vajutada nupule [Mod.] ning seejärel sisestada kasutaja uus punktide arv - kui kasutajal on 14 punkti, tuleb sisestada "16" jne.
Alates 30. märtsist on foorumisse Mnemomaratoni tarbeks ehitatud punktisüsteem. Selle eesmärk pole tekitada konkurentsi, vaid lihtsalt pakkuda lisavõimalust mängumõnule. Punktide lisamine seisneb mälumängurite südametunnistusel, kuna igaühel on võimalik teise mängija punkte muuta. Seetõttu jääme lootma, et Te ei kuritarvita seda süsteemi.
Postituse kõrval on alati näha vastaja kasutajanime. Iga õige vastuse eest saab 2 punkti - pooliku vastuse eest 1 punkt. Vastajale punkti(de) lisamiseks vajutada nupule [Mod.] ning seejärel sisestada kasutaja uus punktide arv - kui kasutajal on 14 punkti, tuleb sisestada "16" jne.
Nimelt teatavasti hakkavad paljud ressursid meie planeedil ammenduma. Otsitakse pidevalt uusi alternatiive. Üks ammenduvatest maavaradest on nafta. Mina usun, et tulevikus, ütleme lähima 20-30 aasta pärast, on kasutusel vesinikkütusel põhinevad autod. Niisiis asun küsimuse juurde. Nimelt mis autokontsern kavatseb turule paisata 1 miljon vesinikautot aastal 2010? Eelmisel hooajal oli sellest ka reportaaž saates "60 minutit".
Küsimus on iseenesest suhteliselt lihtne, kuid soovisin tähelepanu juhtida vesinikkütusele. Sellel teemal oli väga huvitav kuulata David Freeman'i sõnavõttu ühel konverentsil 2003 (http://www.energycooperation.org/images/freeman.htm).
Lisasin ka pildi galeriisse.
Küsimus on iseenesest suhteliselt lihtne, kuid soovisin tähelepanu juhtida vesinikkütusele. Sellel teemal oli väga huvitav kuulata David Freeman'i sõnavõttu ühel konverentsil 2003 (http://www.energycooperation.org/images/freeman.htm).
Lisasin ka pildi galeriisse.
Mazda see ei ole.
Tegemist on maailma suurima autovalmistajaga, asutatud 1908. aastal. Selle alla kuuluvad järgmised kaubamärgid:
Buick, Cadillac, Chevrolet, ..., Holden, HUMMER, Opel, Pontiac, Saab, Saturn ja Vauxhall.
Loetelust puudub nimikaubamärk, mille jõulised mudelid on levinud "suure lombi" taga.
Tegemist on maailma suurima autovalmistajaga, asutatud 1908. aastal. Selle alla kuuluvad järgmised kaubamärgid:
Buick, Cadillac, Chevrolet, ..., Holden, HUMMER, Opel, Pontiac, Saab, Saturn ja Vauxhall.
Loetelust puudub nimikaubamärk, mille jõulised mudelid on levinud "suure lombi" taga.