Teadus, tehnika
Foorumi reeglid
Alates 30. märtsist on foorumisse Mnemomaratoni tarbeks ehitatud punktisüsteem. Selle eesmärk pole tekitada konkurentsi, vaid lihtsalt pakkuda lisavõimalust mängumõnule. Punktide lisamine seisneb mälumängurite südametunnistusel, kuna igaühel on võimalik teise mängija punkte muuta. Seetõttu jääme lootma, et Te ei kuritarvita seda süsteemi.
Postituse kõrval on alati näha vastaja kasutajanime. Iga õige vastuse eest saab 2 punkti - pooliku vastuse eest 1 punkt. Vastajale punkti(de) lisamiseks vajutada nupule [Mod.] ning seejärel sisestada kasutaja uus punktide arv - kui kasutajal on 14 punkti, tuleb sisestada "16" jne.
Alates 30. märtsist on foorumisse Mnemomaratoni tarbeks ehitatud punktisüsteem. Selle eesmärk pole tekitada konkurentsi, vaid lihtsalt pakkuda lisavõimalust mängumõnule. Punktide lisamine seisneb mälumängurite südametunnistusel, kuna igaühel on võimalik teise mängija punkte muuta. Seetõttu jääme lootma, et Te ei kuritarvita seda süsteemi.
Postituse kõrval on alati näha vastaja kasutajanime. Iga õige vastuse eest saab 2 punkti - pooliku vastuse eest 1 punkt. Vastajale punkti(de) lisamiseks vajutada nupule [Mod.] ning seejärel sisestada kasutaja uus punktide arv - kui kasutajal on 14 punkti, tuleb sisestada "16" jne.
Re: Teadus, tehnika
Asi toppamas. Lisan siis midagi.
Ega ta vist väga tõsiteadlane pold, nagu ma juba tollal taipasin, ometi oli ta mees, kes õpetas mind linnakaarte lugema, millest nii tollal (kui tuli nende nõmedate sovetlike nn turismikaartide abil hakkama saada), kui nyydisajal, mil linnad kuhu huvireisile siirdut, olen suutnud nö ära kodustada.
Samas, ei ENE/EE ega praegune TEAE ega eestikeelne Wikipeedia pole teda personaliartikli vääriliseks pidanud.
Aga mh on tema sulest ilmunud Linnad läbi aegade ja Tänavad läbi aegade.
Ega ta vist väga tõsiteadlane pold, nagu ma juba tollal taipasin, ometi oli ta mees, kes õpetas mind linnakaarte lugema, millest nii tollal (kui tuli nende nõmedate sovetlike nn turismikaartide abil hakkama saada), kui nyydisajal, mil linnad kuhu huvireisile siirdut, olen suutnud nö ära kodustada.
Samas, ei ENE/EE ega praegune TEAE ega eestikeelne Wikipeedia pole teda personaliartikli vääriliseks pidanud.
Aga mh on tema sulest ilmunud Linnad läbi aegade ja Tänavad läbi aegade.
Re: Teadus, tehnika
Üks raamat vaatab riiulist vastu... Paul Härmson
Re: Teadus, tehnika
23.aprillil 1988 tegi kreeklane Kanellos Kanellopoulos tõeks ühe Vana-Kreeka müüdi, püstitades ühtlasi ka ühe teatud (praegugi kehtiva?? igaks juhuks seda 100% ei väida) rekordi.. Projekt kandis müüdi kangelase nimetust. Püüdke see siis ära arvata.
Re: Teadus, tehnika
Kanellos oli selle legendaarse Kreeka märulipeni nimi. Tegelt kui mööda pilte hoolega vaadata, siis oli neid mitu, aga kõik sihuksed punanahad krantsid. Aga ma pole üldse kindel, et Sa seda kuulda loodad. Tehnikaga ei oska teda miskil viisil siduda.
Püstolreporter Sven Soiveri menüü: Magustoiduks olid puuviljad vahukoorega ja värskekapsasupp.
Re: Teadus, tehnika
Ei-ei, vastuseks tahaks ikka miskit sellist, et Herakles Augeiase talle puhastamas vmt.
Re: Teadus, tehnika
Ta vist oli mingi Daidalose/Ikarose austaja ja lendas deltaplaani (või lausa inimkäte jõul lehvitatava lennuriistaga) mingi vahemaa, äkki Kreetast Ateenasse või kuhugi mujale mandrile.
Re: Teadus, tehnika
Daidalos, Kreetalt Santorinile 115 km, inimjõul töötav lennumasin.
ToivoK
ToivoK
Re: Teadus, tehnika
Seda umbmäärast vastust loeti õigeks kyll väga lihtsasti, tänud.
Kysimus:
kui mõned päevad tagasi väisas Tallinna Boeing 777-FS2, siis esmalt nimetati seda lausa maailma suurimaks kaubalennukiks, pärast võeti kyll hoogu maha, nentides et on yks suuremaid.
Missugune on aga kandevõimelt maailma suurim kaubalennuk, vedanud 253 t?
Tõsi selle lennuki ainueksemplar tegi esmalennu 1988 (teine olla valmis 70%), lendab aga seniajani. Ja nagu enamik sovetilennukeid on ta tunt kahe nime all - yks ukrainakeelne, teine ingliskeelne.
Kysimus:
kui mõned päevad tagasi väisas Tallinna Boeing 777-FS2, siis esmalt nimetati seda lausa maailma suurimaks kaubalennukiks, pärast võeti kyll hoogu maha, nentides et on yks suuremaid.
Missugune on aga kandevõimelt maailma suurim kaubalennuk, vedanud 253 t?
Tõsi selle lennuki ainueksemplar tegi esmalennu 1988 (teine olla valmis 70%), lendab aga seniajani. Ja nagu enamik sovetilennukeid on ta tunt kahe nime all - yks ukrainakeelne, teine ingliskeelne.
- his master's voice
- Postitusi: 1306
- Liitunud: 03.01.2005, 09:43
Re: Teadus, tehnika
Mingi Ruslan oli vist
Re: Teadus, tehnika
Ruslan oli seeriatootmises (tehti 56 tk) ning venelased peavad seda tõepoolest suurimaks seeriatootmises olnud kaubalennukiks, muu maailma arvates siiski teisel kohal. Mingi iva Ruslanis siiski on...
Re: Teadus, tehnika
Mrija või Mrõja. AN 224
Re: Teadus, tehnika
Minu teada kyll AN-225 (Ruslan, millest ta arendati, on An-124), läänes Kasakas (Cossack).
Genosse
Genosse
Re: Teadus, tehnika
Kes oli see autotööstur, kes rahastas XX saj. 20-ndail rakettide kasutamist autodel ja dresiinidel ning istus ka ise rakettauto rooli? Esimene rakettauto RAK 1 tegi oma sõidu 1928. a. 12. aprillil (sümboolne kuupäev, muuseas).